Friday, June 19, 2009

我一路向北

NAMA SEAH YETT MING
KATEGORI A - Kategori STPM 2008 Aliran Sastera
ANGKA GILIRAN SP4121008

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
KOD PROGRAM :
UP10
NAMA PROGRAM : SARJANA MUDA PENGURUSAN PERNIAGAAN ANTARABANGSA DENGAN KEPUJIAN IPTA :
UNIVERSITI UTARA MALAYSIA (UUM)URL SURAT TAWARAN : http://www.uum.edu.my/kemasukan/tawaran

CATATAN :
1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui Laman Web IPTA mulai 19 Jun 2009 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 26 Jun 2009.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

我一路向北,

后视镜褃的世界越来越远的道别

你转身向背侧脸还是很美
我用眼光去追竟听见你的泪
在车窗外面排徊是我错失的机会
你站的方位跟我中间隔著泪
街景一直在后退你的崩溃在窗外零碎

一路向北离开有你的季节
你说你好累已无法再爱上谁
风在山路吹过往的画面全都是我不对
细数惭愧我伤你几回
一路向北
一路向北离开有你的季节
方向盘周围回转著我的后悔
我加速超越却甩不掉紧紧跟随的伤悲
细数惭愧我伤你几回
停止狼狈就让错纯粹

我一路向北,直到北大。。。。

2 comments:

  1. Ooi... ni copy n paste where de???
    shen a... i dunno wat meaning....
    onli noe u always wan go north...

    ReplyDelete